Finalitzada la 5a Cursa del Dúgol

Què ràpid transcorre el matí de cursa quan organitzes… Tantes setmanes organitzant s’esfumen en unes poques hores que de vegades ressonen a minuts!
Finalitzada la 5a Cursa del Dúgol, la represa després de l’aturada forçosa de l’any passat, només ens queda agrair la confiança que ens heu fet, atrevint-vos a córrer per dos circuits durs però d’enorme bellesa paisatgística que exemplifiquen el lloc on vivim. La Serra Llarga és l’espai natural de referència i val la pena corre-hi.

Aquesta Cursa organitzada pel Club Esportiu ‘los Gessers’ d’Algerri no s’hagués celebrat sense els/les corredors-es, els/les caminadors-es, els/les voluntaris-àries, i els/les col·laboradors-es. MOLTES GRÀCIES A TOTS I TOTES!

Per finalitzar des del Club Esportiu ‘los Gessers’ d’Algerri animem als Clubs que participaven a la Lliga de Ponent a reprendre les curses populars, com la nostra, i als/les corredors-es a seguir corrent amunt i avall com heu fet els anys precedents. Ànims i endavant!