Tota la informació de la Cursa del Dúgol

5a Cursa del Dúgol​

Dissabte, 2 d’octubre de 2021

Recollida de dorsals entre les 19h i les 19:30h al Local Social de l’Ajuntament d’Algerri.

Diumenge, 3 d’octubre de 2021

Recollida de dorsals a partir de les 8:00h al Local Social de l’Ajuntament d’Algerri. Podreu retirar el dorsal fins 5 minuts abans de la sortida.

– A les 9:00h inici de les caminades de 5k i 10k.

– A les 9:30h inici de la 5a Cursa del Dúgol, curses de 5k i 10k.

– Des de les 10:00h fins les 12h els avituallaments estaran oberts a la zona esportiva.

– Finalitzada la cursa de 10k s’entregaran els trofeus als tres primers de categoria general femenina i masculina de 5k i 10k i al club amb més participants. L’entrega de premis es farà a la zona esportiva.

Ja podeu consultar el REGLAMENT 2021 de la 5a Cursa del Dúgol

Aquí podeu descarregar l’autorització per menors que cal complimentar, escanejar i reenviar
al correu clubesportiualgerri@gmail.com o entregar el mateix dia de la cursa a recollir el dorsal.

Que esperes, apuntat ja!

INSCRIPCIONS