Activitats

Activitats d'adults​

L’activitat esportiva de manteniment és fonamental per mantenir el cos actiu, prevenir patologies o ajudar a corregir-ne. Per això, el Club Esportiu ‘los Gessers’ d’Algerri promou la pràctica física responsable i, amb el guiatge de tècnics esportius, tant al gimnàs com a la piscina, per tal de respondre a les necessitats del present i col·laborar en un millor futur saludable.

Pilates

La disciplina del pilates encaixa amb el propòsit del Club Esportiu ‘los Gessers’ d’Algerri de promoure l’esport responsable i per a totes les edats. El manteniment físic i el treball mental que requereix el pilates fa que aquesta activitat es desenvolupi des del 2017 de forma ininterrompuda i tingui molt bona acceptació. Els grups tenen una capacitat màxima de 12 participants.

Aquagym

L’activitat d’Aquagym es realitza des de l’estiu 2016 amb èxit. L’activitat és bàsicament aquàtica i consisteix en realitzar exercicis de tecnificació dins de les dues piscines disponibles a Algerri. El monitor vetllarà pel correcte desenvolupament de l’activitat tot indicant els exercicis a realitzar (escalfament, progressions i estiraments). Per tal de garantir la màxima efectivitat del treball físic, ambdós torns tindran una capacitat màxima de 7 o 8 participants.