Qui som

El Club Esportiu ‘Los Gessers’ d’Algerri neix l’octubre de 2015 amb els nítids propòsits d’impulsar l’esport de base i la pràctica esportiva responsable adreçada a totes les edats, així com promocionar el turisme esportiu.

Des d’aleshores, el Club ha organitzat activitats esportives de competició i de tecnificació, aquestes darreres aptes per a totes les edats. Així doncs, les Curses d’atletisme del Dúgol i les marxes BTT dels Secans de la Noguera són les principals activitats esportives de competició, que conviuen amb activitats anuals o bimestrals com el pilates, la zumba, l’aquagym o els cursets de natació.

En aquesta curta però intensa trajectòria, el Club Esportiu ‘los Gessers’ d’Algerri ha demostrat que des de nuclis petits es poden promoure tot tipus d’activitats esportives que alhora són un motor de cohesió de les comunitats locals i un alè d’aire fresc per difondre, sentir i viure el món rural.

Junta Directiva

President